5 sposobów na wyróżnienie Twojego Butiku!
W tym artykule przedstawimy Ci kilka sposobów na wyróżnienie Twojego butiku, odświeżenie, oraz przykucie większej uwagi nowych czy też utrzymanie stałych klientów.
Nastrój
Komfort i pierwsze wrażenie klienta zaglądającego do Twojego sklepu to bardzo ważny krok do osiągnięcia sukcesu. Jeśli dobrze, się postarasz wykorzystasz te rady to zrobisz dobre pierwsze wrażenie i klienci będą chętnie do Ciebie wracać. Przede wszystkim zapach pomieszczeniu do, którego wchodzisz stwarza na pozór niewidzialny, ale bardzo ważny element. Unikaj brzydkich zapachów np., podgrzewanie ryb i innych potraw o intensywnym zapachu (nie jesteśmy w restauracji). Jeśli odpowiednio zadbasz o aromat, który będzie harmonijnie grał z Waszym wnętrzem. W ofercie naszej hurtowni internetowej w zakładce „dla domu” pojawiły się zapachy domowe, które nie tylko możesz użyć w celu przyciągnięcia klienta, ale również w celu dystrybuowania tego typu produktu. Zwiększy to różnorodność w Twoim sklepie, dzięki której klienci będą chętniej do Ciebie wracać przyzwyczajeni do ciągłych zmian wzbudzi to w nich ciekawość na nowości.
Niech klienci poczują domową przyjazna atmosferę.
Oświetlenie
Oświetlenie powinno być na tyle jasne, aby bez trudu przedstawiało towar. Najlepiej mleczne żarówki, które zmiękczają światła i nie rażą klientów na wejściu. Pamiętajmy, że oświetleniem i tym jak się przedstawiamy również będziemy charakteryzować nasz butik. Światłem możemy stworzyć cudowną przyjazną atmosferę aby wszystko ze sobą harmonijnie grało, należy co jakiś czas najlepiej co tydzień zmieniać układ ubrań. Należy pamiętać, my ludzie zapamiętujemy i miejsce w którym już 5 razy podchodziłem do działu „bluzki” lub „sukienki” nagle znajduje się w innym miejscu, może wprawić o podirytowanie. Miejcie to na uwadze, ale mimo wszystko starajcie się coś w tym układzie jednak zmieniać.
Atmosfera
Atmosfera w e-butiku i sklepie stacjonarnym. To ważny element całej układanki, a nawet najważniejszy. Każdy klient wymaga indywidualnego podejścia, jeśli zajmujecie się sprzedażą detaliczną czy hurtową, nie ma to znaczenia. Każdy korzystając z Waszych usług liczy na miłą obsługę, a niestety z tym bywa różnie. Czasami zdarza się, że to właśnie klienci nie są zbyt uprzejmi, ale my i tak musimy być wiadomo są przypadki, w których należy powiedzieć stop i nie pozwalać dalej na niektóre zachowania.
Atmosferę możesz stworzyć poprzez: stworzenia słodkiego kącika dla klientów, rozdawaniu jakiś drobnych upominków czy robieniem gratisów np. 2 w cenie 1.
Sklep internetowy
Skoro pierwsze trzy elementy mamy już zaliczone zwróćmy teraz uwagę na internet. Warto być obecnym w tej sferze ponieważ teraz, dzięki temu możemy osiągać więcej możliwości. Strona www, social media to totalny must have. Przy tym jeśli korzystacie z usług np. hurtowni internetowej możecie zamawiać produkty nie tracąc czasu. W jednym z pierwszych artykułów o tym pisaliśmy.
Warto dobrze zaprezentować się w internecie, robiąc piękne sesje zdjęciowe oparte o tą samą stylistykę. Warto mieć to na uwadze i otworzyć się na nowe ponieważ czołowe marki właśnie tak funkcjonują i opierają swój biznes tylko na e-commerce.
Zaufanie
Wzbudź w kliencie zaufanie kupując towary dobrej jakości i dbając o szczegóły. Może to brzmi banalnie, ale jeśli postawimy na jakość a nie ilość ta inwestycja szybko nam się zwróci. Warto pamiętać o tym, aby nie oszukiwać przy proponowaniu odzieży, że komuś jest w czymś do twarzy czy pasuje komuś ten kolor i czego by nie przymierzył to we wszystkim wygląda ładnie. Bardziej zbudujemy więź z klientem kiedy będziemy otwarcie mówić co widzicie, nawet jeśli w sklepie nie znajdzie dla siebie tej wymarzonej rzeczy to warto być szczerym, ale też należy zachować w tym umiar.
Mówmy o jakości ubrań jaka faktycznie jest, jeśli kupiliśmy spodnie, bluzkę bądź inne rzeczy nieco słabszej jakości niż inne to warto też o tym poinformować klienta, aby później nie był rozczarowany.
Jak zawsze przypominamy Wam o dobrze wybranym asortymencie do swojego butiku, postawcie na różnorodność
Zachęcamy do zakupów produktów MOON www.e-moon.pl
Zadzwoń lub napisz à Viber /Whats App +48 539322062
Odwiedź nas à ul.Nadrzeczna 16, GD1 box A03, Wólka Kosowska