Strój do pracy to nie tylko kwestia osobistych preferencji, ale także wizerunku. W zależności od rodzaju pracy dress code może być bardziej lub mniej formalny. Jednak niezależnie od tego, warto pamiętać o kilku zasadach, które pomogą stworzyć odpowiednią stylizację.
Pierwsza zasada to dopasowanie ubioru do typu pracy. Jeśli pracujesz w korporacji, powinieneś wybrać ubrania z dobrej jakości materiałów, w neutralnych kolorach. Unikaj zbyt dużych dekoltów, odkrytych ramion czy zbyt krótkich spódniczek.
Jeśli natomiast pracujesz w branży kreatywnej, masz nieco więcej swobody w wyborze ubioru. Możesz pozwolić sobie na bardziej wyraziste kolory czy wzory. Jednak nawet w tym przypadku warto zachować umiar i unikać zbyt ekstrawaganckich stylizacji.
Druga zasada to dopasowane ubrania. Dobrze dopasowane ubrania sprawiają, że wyglądamy schludnie i profesjonalnie. Dlatego wybieraj ubrania, które są odpowiedniej wielkości. Nie powinny być za luźne ani za ciasne.
Trzecia zasada to detale. Dobrze dobrane dodatki, takie jak buty, torebka czy biżuteria, mogą podkreślić stylizację i dodać jej elegancji.
Czwarta zasada to schludny wygląd. Nawet najbardziej elegancki strój nie będzie wyglądał dobrze, jeśli będzie niechlujnie wyprasowany czy zabrudzony. Dlatego zadbaj o to, aby twoje ubrania były zawsze czyste i wyprasowane.
Piąta zasada to bycie sobą. Oczywiście, ubiór powinien być również zgodny z twoją osobowością. Nie warto ubierać się tak, jak nie chcesz się ubierać. Jeśli czujesz się dobrze w tym, co masz na sobie, będziesz wyglądać i czuć się profesjonalnie.
Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą ci ubrać się do pracy:
Mam nadzieję, że te wskazówki pomaga Wam wybrać odpowiednią odzież dla swoich Klientek, które poszukują odzieży do pracy. Wejdź na PRODUKTY MOON i wybierz coś do swojego Butiku! 🙂