Po zaakceptowaniu Zamówienia, Użytkownik dokonuje wyboru metody płatności:
1.Przelewem bankowym ( przedpłata)
Dla płatności PLN
36 1050 1025 1000 0090 3295 0520
ING Bank Śląski S.A.
DV-COLLECTION Sp. Z o. o.
ul. Nadrzeczna 3B/B-10A
05-552 Wólka Kosowska
NIP: 1231531531
REGON: 524982500
Dla płatności EUR
PL13 1050 1025 1000 0090 3295 0546
SWIFT: INGBPLPW
ING Bank Śląski S.A.
DV-COLLECTION Sp. Z o. o.
ul. Nadrzeczna 3B/B-10A
05-552 Wólka Kosowska
NIP: 1231531531
REGON: 524982500
2. Płatne przy odbiorze za pobraniem
3. Gotówką przy odbiorze osobistym w Wólce Kosowskiej.
*W TYTULE PRZELEWU prosimy wpisać numer FAKTURY. Ułatwi nam to identyfikację Twojego przelewu i przyspieszy realizację Twojego zamówienia.
1. Moon Collection umożliwia Klientom następujące sposoby dostawy Towaru:
Polska
a. Przelew 31 kg- 26zł netto
b. Za popraniem do 31 kg – 30zł netto
Podane są koszty transportu za 1 karton do 31 kg.Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 31 kg powiadomi Cię o tym mailem oraz wyliczymy ostateczny koszt transportu.
Cennik wszystkich krajów:
| Austria | 130 PLN NETTO |
| Belgia | 130 PLN NETTO |
| Bułgaria | 180 PLN NETTO |
| Chorwacja | 180 PLN NETTO |
| Czechy | 120 PLN NETTO |
| Dania | 180 PLN NETTO |
| Estonia | 110 PLN NETTO |
| Finlandia | 180 PLN NETTO |
| Francja | 180 PLN NETTO |
| Grecja | 180 PLN NETTO |
| Hiszpania | 180 PLN NETTO |
| Holandia | 170 PLN NETTO |
| Irlandia | 180 PLN NETTO |
| Litwa | 100 PLN NETTO |
| Łotwa | 100 PLN NETTO |
| Niemcy | 90 PLN NETTO |
| Portugalia | 180 PLN NETTO |
| Rumunia | 185 PLN NETTO |
| Słowacja | 90 PLN NETTO |
| Słowenia | 140 PLN NETTO |
| Szwecja | 180 PLN NETTO |
| Węgry | 140 PLN NETTO |
| Włochy | 180 PLN NETTO |
2. Po otrzymaniu Towaru Klient powinien sprawdzić, czy Towar nie posiada uszkodzeń oraz czy wydany Towar jest zgodny z Zamówieniem. W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń osoba upoważniona potwierdza własnoręcznym podpisem odbiór Towaru.
3. W sytuacji nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówionego Towaru, Klient będzie obciążony kosztami dostawy. Klient jest zobowiązany do pokrycia wszelkich szkód związanych z bezpodstawną odmowa przyjęcia zamówionego towaru.